Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta (Warszawa)

abimediacall-call-center-lead-generation-wsparcie-sprzedazy-obsluga-klienta-telesprzedaż

SZUKAMY OSÓB:

  • dynamicznych i komunikatywnych
  • nastawionych na długofalową współpracę w zakresie umawiania spotkań, sprzedaży
  • systematycznych i zaangażowanych w wykonywane zadania
  • o wysokiej kulturze osobistej
  • silnej motywacji do osiągania celów
  • mile widziane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży produktów i usług

APLIKUJ

 

CO PROPONUJEMY:

  • atrakcyjne wynagrodzenie – stawka 17 zł brutto za godzinę
  • zlecenia od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17 lub 8-17
  • system premiowy uzależniony od wyników
  • pakiet medyczny PREMIUM
  • szkolenia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji (min. z zakresu sprzedaży, obsługi Klienta, umawiania spotkań)
  • REALNA MOŻLIWOŚĆ AWANSU W RAMACH STRUKTUR FIRMY
    (firma jest rozwijającym się integratorem usług reklamy internetowej, która ma działy: call center, sprzedaży, traffic i obsługi klienta agencyjnego)
  • możliwość pracy w kameralnym biurze (Warszawa-Mokotów)
  • przyjazna atmosfera
  • imprezy integracyjne
  • premia za polecenie osoby do pracy

APLIKUJ

 

KIM JESTEŚMY

ABi Media Holdings          i          ABi Media Call

to zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, którzy w swojej codziennej pracy łączą pasję z profesjonalizmem.
Nasza firma dynamicznie się rozwija i przed nami nie tylko nowe wyzwania, ale i szereg możliwości
dla członków naszego zespołu na wzbogacanie swoich doświadczeń i pozyskiwanie nowych kompetencji.
Tym samym jesteśmy otwarci na nowych współpracowników, którzy razem z nami mogą nie tylko się uczyć, ale i budować swoją karierę w atmosferze pasjonujących projektów, energetyzującego środowiska biznesowego oraz życzliwego wspierającego zespołu.

 

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, WYŚLIJ SWOJE CV